Monday, July 6, 2015

Misteri baju dalam seksi jemur luar rumah


Rumah sewa sebelah rumah aku ni boleh kata agak kerap jugak bertukar-tukar penyewa. Yang aku pelik tu, tak pernah ada yang bertahan lama. Setiap dua atau tiga bulan mesti akan tukar orang baru.


Biasanya yang akan datang menyewa kat sini pun orang-orang muda. Mungkin student kot. Seingat aku, kali terakhir rumah sebelah aku ni ada penghuni kira-kira bulan lepas kot. 


Aku balik kampung baru-baru ni. Cuti panjang sebab nak habiskan cuti tahun. Hari ahad selepas seminggu aku cuti, bila aku nak masuk rumah, aku perasan ada sesuatu yang baru. 





Amboi... beraninye dia jemur coli kat luar rumah.





Aku usha line. Aku toleh kiri, toleh kanan. Line time tu aku konfem memang tengah clear. Apa lagi, aku pun pinjam kejap bra yang disidai tu. Hi hi entah ape hal, tengok bra pun boleh stim. Mungkin sebab bra ni cantik kot. Cis tu belum dapat tengok si pemakai bra ni lagi. 


Aku pun mula jalankan kerja-kerja penyiasatan untuk melihat apa dia disebalik bra ni. 




Aku belek-belek. Cis leka pulak aku main bra ni. 


Agak-agaknya, macam mana la cun nya rupa pemilik coli ni ye. teringin pulak aku nak jumpa. Adakah cun macam ni

 


Okeh ni cuma imaginasi aku semata-mata. K bai... 





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...