Tuesday, July 7, 2015

Cara memikat wanita idaman anda untuk dijadikan pasangan hidup


Online dating?! Ada tak yang pernah cuba atau berniat nak cuba?

Ini awek yang aku dalam proses nak dapatkan sekarang ni. 



Dalam proses nak kenal-kenal je baru. Sebelum ni aku kerap jugak berbalas balas mesej PM dengan scammer. Dari cara diorang layan orang yang dia nak scam tu... memang maveles. Banyak weyh benda boleh belaja dari scammer ni sebenarnya. Salah satu yang aku belajar ialah cara nak flirting haha 


Online dating ni mudah. Korang boleh pilih nak dating dengan pompuan yang macam mana. Boleh berkenalan dengan mana-mana pompuan korang suka. 


Sama ada nak yang buah dada besaq


 





Nak yang suka pakai baju ketat-ketat




Bini orang 



Makcik-makcik hot pun boleh kalau korang nak try ejas 




Mende ni tak semestinya korang akan dapat. Kalau ada yang nak melayan tu pun kira bagus dah tu. Kiranya ada peluang la nampaknya untuk korang masuk ke langkah seterusnya. 


Walaupun tak semestinya korang akan dapat, tetapi yang penting sekali ialah 


i. kena ada keyakinan diri walaupun cuma sikit.

Cuba tegur diorang kat kat FB. Diorang nak balas atau tak itu nombor dua. Kalau nak harap diorang yang mulakan dulu, aku tak rasa benda tu akan berlaku. Jadi, macam mana pun korang yang kena mulakan dulu.


Jangan risau, jangan malu. Jawapan sama ada ya dengan tak je. Tak ada punya sampai kena marah atau kena pukul.


ii. pastikan awek yang korang nak tu masih single 

Macam mana nak tau? Senang je. Tanya je la. Kita tak nak nanti ada masalah pulak kalau terkacau awek orang. Pompuan cantik dan cun ni selalunya memang jarang tak ada boipren. 


Kalau single mom pun tak ada hal.  Sebab peringkat awal-awal ni kan cuma nak kenal-kenal je dulu. So tak yah kepochi sangat la pasal status pompuan tu. 



 
iii. Tanya minat dia dan dekati dia dengan benda-benda yang dia minat 
 
Kalau awek tu kata suka berenang, ha... pastikan la topik perbualan korang tu lebih banyak berkisarkan hal-hal tentang berenang. 

 

Buat-buat la macam korang pun minat nak tau pasal berenang ni walaupun hakikatnya ko cuma minat nak kenal dengan awek tu je


iv. Take it slow dan tak payah kelam kabut 

Satu kesilapan yang banyak orang laki-laki ni buat ialah "Gelojoh". 


Baru hari pertama kenal dah tanya macam-macam. Dah mula nak menggatal, tanya benda-benda yang sensitif. Soalan semua nak kearah seks je seboleh-bolehnya. 


Ingat ye, orang pompuan ni bukannya pemuas nafsu korang semata-mata. Niat tu kena betul dan baik, barulah feedbacknya pun yang baik-baik je korang akan dapat.  


Okla, korang try la hadam dulu 4 poin ni dulu, nanti-nanti kalau aku rajin aku tambah lagi ha ha




Baca ni: Ilmu kawin lagi satu 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...