Monday, July 6, 2015

Jalan-jalan dengan awek tepi pantai


Minggu lepas hari yang paling best untuk aku. Awek yang selama ni aku duk usha-usha kat FB dah setuju pulak nak keluar sama-sama dengan aku.


Masa tu hujung minggu. Aku rasa macam rugi la pulak kalau keluar sekejap sangat. Nak ajak keluar, nak ajak jumpa bukan main susah lagi. Bila dah dapat peluang jumpa, mana cukup kalau balik hari. 


At least kena bermalam satu malam jugak la.


Time dinner sama-sama kenalah digunakan sebaik-baiknya untuk kenal-kenal, sembang-sembang, nak tau hati budi masing-masing.


Aku pun bukan biasa sangat dengan awek. Jadi tak banyak yang aku dapat sembang dengan dia. Balik-balik lebih kepada aktiviti kitorang siang tadi kat pantai. Itu je la. 


Sebelum balik, gambar kenang-kenangan dulu. 


Lepas ni mungkin dah tak akan dapat jumpa lagi... Jadi ambik la gambar kenang-kenangan dulu. 

Terasa masa bersama tu sangat pendek. Tapi tak apa la... Jadilah daripada tak dapat jumpa langsung. 



 


Mungkin pasni kalau ada rezeki nak ajak dia dating lagi. ho ho


Tu pun kalau dia free dan ada peluang la ..



Ps: Gambar tak ada kena mengena dengan cerita

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...